miércoles, 20 de julio de 2011

Cervesa o lectura

La vaig veure arribar amb els ulls lluents i riallers, bellugant amb gràcia el seu cos juvenil mentre caminava cap a mi, lentament, amb la seva melena despenjant-se despreocupadament, emmarcant-li un somriure subtilment pervers, mentre mantenia una mà al darrera la seva esquena. De seguida vaig témer que podia haver acabat el meu temps per llegir tranquil.

-Vols una cervesa?- la seva veu anunciava que jugava amb mi.

No va esperar que contestés. Simplement va portar cap endavant la mà que amagava al seu darrera i va plantar una mitjana a sobre la taula, ja sense tap però coberta amb un condó de color plàtan.

-Tanca el llibre abans de desar-lo, no sigui que perdis el punt- Certament, la meva lectura havia acabat.

5 comentarios:

  1. Un dubte que m'ha quedat... el fet que el condó sigui de plàtan és circumstancial?
    XD

    ResponderEliminar
  2. Si hi ha un bon motiu per deixar una lectura a mitges, no pot ser un altre que aquest! Quina joia de noia, això no passa tots els dies.
    Penso que aquest és el primer cop que llegeixo un relat teu en català. M'agrada. Directe al gra i amb intensitat. Felicitats.

    ResponderEliminar
  3. Gràcies pel compliment.

    El del plàtan es pot considerar com una invitació a la reflexió del lector(a) sobre com podria continuar la història ;-)

    ResponderEliminar
  4. Chaval, ¡qué bueno! En mi caso también es la primera vez que te leo en català. ¡Sci-fi puro y duro! Gracias, un abrazo

    ResponderEliminar
  5. Contuntente!! Y muy en tu linea erótico-festiva :)

    ResponderEliminar